Dentysta Krakow
Uslugi dentystyczne w krakowie – stomatolog

Łączenie kształtowania polityki z oceną – przypadek kryzysu opioidowego ad

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Korzystając z danych elektronicznych rejestrów zdrowia (EHR) z athenaealth, firmy zajmującej się technologiami informatycznymi, mierzyliśmy średnie tygodniowe stawki przepisywania opioidów podczas wizyt w gabinetach dla wszystkich lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, którzy stosowali athenahealth w Massachusetts (284 lekarzy z 13 583 przeciętnymi cotygodniowymi wizytami), a w pozostałej części na północny wschód (864 lekarzy z 40 466 przeciętnymi cotygodniowymi wizytami) przez 12 tygodni przed i po marca 2017 r. Nie znaleźliśmy żadnych dowodów na to, że stawki opioidów w Massachusetts spadły w porównaniu z odsetkami w innych stanach po opublikowaniu raportów (zobacz wykres ). Nie zaobserwowaliśmy również zmniejszenia przepisywania opioidów wśród lekarzy stosujących opiaty o największej objętości, którzy prawdopodobnie byliby zaalarmowani, że ich tempo przepisywania różni się znacznie od normy. Istnieje kilka powodów, dla których te raporty mogły być nieskuteczne. Po pierwsze, Departament Zdrowia Publicznego miał mniej niż rok na zaplanowanie, analizę, przygotowanie i rozpowszechnienie raportów dla każdego lekarza. W związku z tym personel miał niewiele czasu na zastanowienie się nad najbardziej odpowiednim podejściem do prezentacji danych dla porównania rówieśników. Brak skuteczności może również odzwierciedlać wyzwanie polegające na dostosowaniu technik i pomysłów z ekonomii behawioralnej do nowych kontekstów. Na przykład średnie i średnie stawki przepisywania mogą nie być najbardziej odpowiednimi komparatorami do wysłania do lekarzy. Efektywne interwencje w porównaniach rówieśniczych używały wartości odstających, takich jak lekarze w 10. lub 90. percentylu, jako wzorców. Ponadto, rząd stanowy może nie być szczególnie ważnym źródłem komunikacji z lekarzami. Porównania rówieśników mogą być bardziej znaczące, na przykład gdy pochodzą z tablic medycznych lub systemów opieki zdrowotnej.
Uważamy, że ustawodawca stanu Massachusetts i departament zdrowia publicznego zasługują na pochwałę za przyjęcie i szybkie wdrożenie polityki stanowej opartej na nowoczesnych zasadach ekonomii behawioralnej. Ten przykład wskazuje jednak na poważne wyzwanie w przypadku tak szybko ewoluującego kryzysu: szybkie działania wymagają szybkiej oceny, najlepiej z grupą kontrolną. Niewiele czasu jest na marnowanie na nieefektywne – lub, co gorsze, kontrproduktywne – polityki, które wykorzystują ograniczone zasoby samorządów lokalnych i ograniczają ograniczone możliwości lekarzy w zakresie reagowania na nowe regulacje.
Dowody na skutki wybranych interwencji związanych z kontrolą opioidów. Wiele innych metod kontroli receptorów opioidowych ma mieszane efekty, szczególnie widoczne, gdy grupy kontrolne są uwzględniane w analizach lub oceniany jest szeroki zestaw wyników (patrz tabela). Na przykład programy monitorowania leków na receptę (PDMP) to ogólnokrajowe bazy danych, które klinicyści mogą wykorzystywać do wykrywania zachowań wysokiego ryzyka, takich jak zakupy przez lekarza . PDMP istnieją w 49 stanach i Waszyngtonie, DC (wyjątkiem jest Missouri, który niedawno podpisał aby je stworzyć), ale dowody dotyczące ich efektów opóźniły się o wiele lat po wdrożeniu. Rygorystyczne badania pokazują, że PDMP są najskuteczniejsze, gdy mają solidne cechy konstrukcyjne, takie jak cotygodniowe aktualizacje lub gdy przepisy nakładają obowiązek ich użycia.1,2 Gdy takie funkcje nie są zawarte, a ich stosowanie jest opcjonalne, przyjmowanie klinicysty jest rozczarowująco niskie i wartościowe dane są zaniedbane.
Innym przykładem polityki, która miała mieszane wyniki jest przeformułowanie oksykodonu o przedłużonym uwalnianiu (OxyContin), aby zmiażdżenie tabletek było o wiele trudniejsze
[przypisy: Usługi stomatologiczne, spreżyny talerzowe, dentysta Kraków ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dentysta Kraków spreżyny talerzowe Usługi stomatologiczne